Договір оферти

ТОВ «Зернопром» > Договір оферти

Договір публічної оферти

про надання послуг з організованого платного харчування
 

місто Київ                                                                                                                                                                   01 вересня 2023 року

Цей Договір публічної оферти про надання послуг з організованого платного харчування є офіційною пропозицією (публічною офертою) Товариства з обмеженою відповідальністю «Зернопром», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 30407882 (далі за текстом - Виконавець), і містить усі істотні умови щодо надання послуг організованого платного харчування, що надаються здобувачам освіти закладів освіти міста Київ.

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ.

1.1. Договір – цей договір публічної оферти про надання послуг з організованого платного харчування, що укладається між Виконавцем та Замовником на надання Послуг шляхом Акцепту Замовником Оферти Виконавця;

1.2. Послуга – послуга з організованого платного харчування Споживача як здобувача освіти у закладі освіти, в якому Виконавець здіснює діяльність з організації платного харчування;

1.3. Виконавець - Товариство з обмеженою відповідальністю «Зернопром», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 30407882;

1.4. Замовник – особа, яка діє від імені Споживача як його законний представник, акцептувала Оферту Виконавця за цим Договором та набула прав та обов’язків сторони зацим Договором;

1.5. Споживач – здобувач освіти (вихованець, учень, студент, курсант, слухач, стажист, аспірант (ад’юнкт), інша особа, яка здобуває освіту за будь-яким видом та формою здобуття освіти) освітнього закладу міста Київ, в інтересах якого Замовник акцептував Оферту Виконавця за цим Договором та замовив надання Послуг;

1.6. Оферта - публічна пропозиція щодо укладення цього Договору та надання Послуг на умовах цього Договору, опубліковану в мережі інтернет за web-адресою: https://zernoprom.kyiv.ua. Оферта набуває чинності з дати її опублікування на сайті Виконавця та діє до її відкликання. Зміни, що можуть бути внесені до Оферти Виконавця, або Оферта із змінами публікуються в такий же спосіб;

1.7. Акцепт (акцептування) – будь-яка дія юридичної або фізичної особи, що свідчить про беззастережне прийняття нею Оферти Виконавця, та набуття нею статусу Замовника за цим Договором, зокрема шляхом внесення (безготівкове перерахування або інший спосіб оплати, передбачений законодавством) грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, в якості оплати Послуг. З моменту акцептування Оферти Виконавця особа набуває статусу Замовника, Замовник та Виконавець набувають статусу сторін за цим Договором, цей Договір вважається укладеним для них та Виконавець включає Споживача до списків одержувачів організованого платного харчування, а Замовник здійснює оплату Послуг Виконавця. В разі вчинення Замовником дій, що свідчать про прийняття Оферти Виконавця Замовником, після опублікування змін до Оферти Виконавця або Оферти із змінами, Сторони вважають, що Замовником також акцептовані опубліковані зміни до Оферти Виконавця або Оферта із змінами.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. На умовах цього Договору Виконавець зобов'язується надати Послуги, а Замовник оплатити такі Послуги за вартістю, на умовах та у порядку, встановленими цим Договором.

2.2. Місце надання Послуг: пристосовані приміщення на території закладу освіти м. Києва, в якому навчається Споживач та в якому Виконавець здійснює надання Послуг.

2.3. Зобов’язання Виконавця із надання Послуг є виконаними з моменту передачі Споживачу відповідних страв. Послуги будуть вважатись Сторонами наданими також і без фактичної передачі страв Споживачу у випадку недотримання Замовником його обов’язків згідно п.4.5. цього Договору.

3. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ

3.1. Виконавець надає передбачені цим Договором Послуги, якість яких повинна відповідати нормам, стандартам та вимогам, які передбачені чинним законодавством України, та іншим нормативним документам.

3.2. Готові страви, продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із  упровідними документами, які свідчать про їх якість.

4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ОПЛАТА ПОСЛУГ

4.1. Ціна за одиницю Послуг встановлюється у додатку до цього Договору – «Ціни на послуги з організованого платного харчування, що є невід'ємною частиною цієї оферти».

4.2. Виконавець має право в односторонньому порядку здійснювати зміну цін за одиницю Послуг та вносити зміни до додатку до цього Договору – «Ціни на послуги з організованого платного харчування». Перед здійсненням платежу Замовник зобов’язаний переконатися в дійсній ціні за одиницю Послуг шляхом ознайомлення з діючого редакцією цього Договору та додатку до цього Договору – «Ціни на послуги з організованого платного харчування учнів». Шляхом здійснення платежу Замовник підтверджує, що дійсні на момент платежу ціни на Послуги йому відомі, він погоджується з наданням Послуг згідно діючою на момент платежу редакцією цього Договору та додатку до цього Договору – «Ціни на послуги з організованого платного харчування».

4.3. Оплата Послуг здійснюється шляхом їх 100% попередньої оплати на банківський рахунок Виконавця із вказання в призначенні платежу в тому числі номеру тарифу (згідно додатку до цього Договору – «Ціни на послуги з організованого платного харчування») та даних Споживача, необхідних для його ідентифікації для надання Послуг.

4.4. Обов’язок Замовника зі сплати вартості Послуг вважається виконаним з моменту зарахування відповідних грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

4.5. Оплата Послуг здійснюється Замовником не менше ніж за повну кількість днів надання Послуг протягом тижня, що слідує за днем оплати, та не пізніше ніж в останній робочий день тижня, що передує тижню надання Послуг. Здійснненя Замовником попередньої оплати Послуг є замовленням Послуг згідно цього Договору. Оплата Послуг може здійснюватися за більший період надання Послуг та розподіляється Виконавцем відповідно до щоденної вартості Послуг. Облік оплачених та наданих Послуг здійснюється згідно відомостей Виконавця. В разі недозаповнення призначення платежу та/або допущення помилок при здійсненні платежу Замовником Виконавець вправі зарахувати сплачені Замовником грошові кошти в рахунок надання Послуг згідно наявних облікових відомостей у Виконавця.

4.6. В разі відсутності необхідності надання Послуг в певний день (зокрема з причин відсутності Споживача в закладі освіти) Замовник зобов’язаний попередити про це Виконавця не пізніше ніж до 8:00 (восьмої години ранку) дня, в який відсутня необхідність надання Послуг. В разі своєчасного виконання Замовником обов’язку, зазначеного в цьому пункті, вартість Послуг буде перенесена на інший день їх надання. В разі не виконання Замовником обов’язку, зазначеного в цьому пункті, Послуги в такий день будуть вважатись Сторонами наданими та оплата зарахована як за надані Послуги.

4.7. В разі надання Виконавцем Послуг, які не оплачені на момент передачі страв Споживачу, то Замовник не пізніше ніж протягом 3-х календарних днів з дня такого надання Послуг зобов’язаний погасити заборгованість та оплатити надані Послуги.

5. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

5.1. Загальний строк надання Послуг за цим Договором (строк дії Оферти) до 29.12.2023.

5.2. Надання оплачених Замовником Послуг здійснюється щоденно з понеділка по суботу або з понеділка по неділю, що визначається для кожного різновиду Послуг у додатку до цього Договору – «Ціни на послуги з організованого платного харчування».

5.3. Обсяг Послуг, їх надання та/або не надання на кожен день визначається представником Виконавця зокрема відповідно до фактичного отримання Послуг присутнього Споживача та/або враховуючи наявність або відсутність відповідних повідомлень Замовника згідно п. 4.6. Договору.

5.4. Режим харчування Споживачів, для яких надаються Послуги за цим Договором, визначається згідно режиму їх перебування у закладі освіти та здійснюється у відведений для цього час.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. Виконавець несе всі ризики з втрати та або пошкодження страв до моменту їх фактичної передачі Споживачу.

6.2. У разі невиконання або неналежного виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством та цим Договором.

6.3. Виконавець не контролює використання та/або вживання відповідних переданих страв Споживачем та не несе відповідальності за шкоду, заподіяну внаслідок неналежного вживання та/або використання страв.

6.4. В разі наявності у Споживача непереносимості та/або алергічних реакції на інгрідієнти та/або страви Замовник самостійно забезпечує контроль за недопущенням вживання Споживачем таких інгрідієнтів та/або страв, а Виконавець не несе відповідальності за вживання Споживачем таких інгрідієнтів та/або страв.

7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

7.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (в тому числі дії органів державної влади, несприятливі погодні явища, аварії, обстріли інфраструктури країною агресором, вихід з ладу обладнання, відсутність електроенергії, катастрофи, стихійні лиха, епідемії, епізоотії, війна та інші обставини, не обмежуючись перерахованими, які можуть вплинути на виконання Виконавцем умов цього Договору).

7.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна негайно повідомити про їх виникнення іншу Сторону у будь-який доступний спосіб. 

7.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються повноважним на те органами, за виключенням загальновідомих подій, повідомлення про які, здійсненні органами влади. 

7.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 20 календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

8.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

8.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Всі додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною. Чинні на визначений момент часу додатки публікуються разом з Договором.

9.2. Цей Договір укладається шляхом розміщення оферти Виконавця за відповідною web- адресою, зазначеною у цьому Договорі, та її акцептуванням Замовником.

9.3. Виконавець вправі припинити надання Послуг за цим Договором (Офертою) завчасно попередивши про це Замовника в будь-який доступний спосіб.

9.4. У разі відмови Замовника від Послуг, Виконавець за особистою заявою Замовника, проводить звірку розрахунків з обліком фактично наданих Послуг та в будь-який доступний спосіб повідомляє Замовника щодо стану розрахунків. В разі наявності переплат Виконавець на вибір Замовника повертає Замовнику надміру сплачені грошові кошти або зараховує грошові кошти в рахунок надання інших послуг або виконання інших зобов’язань. В разі наявності заборгованості Замовника, Замовник зобов’язаний її погасити не пізніше ніж протягом 3-х календарних днів з дня її виникнення. 

9.5. У разі помилкового перерахування коштів особа, яка здійснила помилковий платіж, має звернутися безпосередньо до Виконавця з відповідною заявою.

9.6. Акцептуючи Оферту Замовник надає згоду на обробку персональних даних Замовника та Споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Реквізити Виконавця: 

Товариство з обмеженою відповідальністю «Зернопром»:
Адреса: 04114, м. Київ, вул. Вишгородська, 44.
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 30407882.
Банківські реквізити: IBAN UA76 300335 00000000 26009207363.
в АТ «Райффайзен Банк» МФО (код банку): 300335.

Адреса потужностей ТОВ «Зернопром»: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Трипільська 44/2.

Директор ТОВ «Зернопром»: /Олена МАЗУРКО/.

Відповідальна особа:
 бухгалтер - Приходько Олександра  (тел. +380973994240).

 

 

Додаток No1

про надання послуг з організованого платного харчування

(редакція від 11 січня 2024 року)

ЦІНИ НА ПОСЛУГИ

з організованого платного харчування
(зазначені ціни вступають в дію з 15 січня 2024 року)

Директор ТОВ «Зернопром»: /Олена МАЗУРКО/

Відповідальна особа: бухгалтер - Приходько Олександра  (тел. +380973994240).

+38 (050) 352-20-09

zernoprom1@ukr.net

Copyright © 2023 zernoprom.kyiv.ua